Aralık 25, 2012

ÇÖP ŞİŞ KÖFTE..





oldukça hafif bir tarif oldu..köfteyi kızartmak yerine şişe sardım sebzeleri de ince şişlere geçirdim en altına pideyi ısıttım  arzu ederseniz üzerine de tereyağı dökersiniz.ben eşimden dolayı bu sefer koymadım..ama koymanızı tavsiye ederim daha lezzetli olur.servis sizlerin takdirinde..
köfte malzeme:
300gr kıyma(arzuya göre kuzu koyun inek karışık yapabilirsiniz)(kıymanız biraz yağlı olursa daha güzel olur benimki yağlı değildi)
bir soğan
1 yumurta
karabiber,tuz,kekik
galeta unu(onu köfteyi yoğururken ayarlayın)
maydanoz
tereyağı
zeytin yağı(içine)

Hepsini yoğurun ve şişlere sarın..en üstlerine biraz tereyağı koydum parça halinde.SEBZELERİNİN AYRI ŞİŞLERE DİZDİM.

hafif bir tarif oldu tavsiyedir.


çöp ,  şiş,  çöp şiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...